Wedstrijd regelement

Na de loting is inschrijven niet meer mogelijk .

Alle wedstrijden worden gevist op gewicht . En moeten in een leefnet worden aangeboden .

Maixmale hengellengte is 9.50 meter (met snoer maixmaal 16.50 meter ) Behalve de laatste wedstrijden.
Vers de vaes , imitataties  hiervan en gekleurde maden zijn verboden kunstmaden zijn toegestaan.
1e singaal is voeren envissen (zwaar voeren is daarna verboden ).
Er mag geen vis worden meegenomen.
Zinkvissen is toegestaan, voerkorven  of namaak hiervan zijn verboden.
Achterpoten van kist of vlonder mogen niet de waterlijn overschrijden.
Bij onweer beslist de wedstrijd commisie  of men stopt of er door gevist kan worden.
Snoek,snoekbaars tellen niet mee voor de wedstrijd.

Prijzen schema

Voor morgen wedstrijden plaats  1-2-3 worden prijzen uitgereikt . De andere prijzen worden verloot aan  die gene die aanwezig zijn.
Voor avond wedstrijd wordt 1 t/m ..... Uitgereikt wanneer niet aanwezig schuift prijs op.

Dieren mishandeling in en bij het water wordt niet getolereed.
Men is verplicht alle rommel mee te nemen en niet te verbranden aan het water.
Bij niet naleven van dit regelement volgt meteeen diskwalificatie voor ALLE wedstrijden die volgen in dit sesoen.